Har du någonsin haft problem som du behövt hjälp med att lösa? Då har du kommit rätt till beebytes support. Låt oss nu ta en närmare titt på vår supportavdelning och lära känna personerna bakom skärmarna lite bättre.
Lucas och Milad är killarna som svarar på era mejl, telefonsamtal och chattar. Lucas har arbetat hos oss i sex år, och Milad började för nästan exakt ett år sedan. Tillsammans utgör de beebytes support och hjälper alla våra kunder med deras frågor och funderingar. Utan supporten skulle ingenting fungera, och vi är stolta över att ha en så kunnig och mångsidig support som hjälper våra kunder.
Låt oss ställa några frågor:
Vad tycker ni är roligast med att jobba i supporten?
Lucas: Att få prata med så många människor och se hur glada de blir när man löser deras problem, det värmer verkligen i supporthjärtat.
Milad: Det roligaste med att få jobba i supporten är att få lösa alla problem som kommer in.
Finns det något “problem” som ni tycker är extra intressant att jobba med?
Lucas: Alla problem är intressanta! Det är sällan det är likadana problem som dyker upp. Om jag fick välja så tror jag att det skulle vara felsökningsprocessen när kod strular på en hemsida.
Milad: Jag tycker alla problem är intressanta, men de som jag tycker är extra roliga är där jag utmanas och lär mig nya saker.
Vad finns det för utmaningar med att jobba i supporten?
Lucas: Den största utmaningen är nog tålamodet, inte mot kunderna utan mot problemen man stöter på. Ibland kan det vara saker som tar flera dagar att lösa pga. olika faktorer, eller så behöver man gräva riktigt djupt för att hitta en lösning.
Milad: Ibland kan det vara svårt att få ett grepp kring problemet, vilket är viktigt när man ska lösa det. Det viktiga här är att kunna kommunicera med kunden och verkligen förstå deras situation och vad som är på tok. Ibland kan det vara något helt annat än vad man först tror att det är, och då får man tänka om.
Vi tackar Lucas och Milad för att de ställt upp på denna mini-intervju. Nu hör vi att det plingar i chatten och de ska få gå tillbaka till sitt arbete. Ingen rast och ingen ro när våra kunder behöver hjälp!
Behöver du komma i kontakt med supporten? Hör av dig till:
E-post: support@beebyte.se
Telefon: +46 (0)54 – 20 33 331
Ni kan också nå dem via chatten eller via support sidan.